لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
نکات بازی یووه - گالا

نکات بازی یووه - گالا

دو تیم یوونتوس و گالاتاسرای در شرایطی امشب به مصاف هم خواهند رفـت که با توجه به قطعی شدن صعود رئال رياف بازی یووه و گالا از اهمییت بسیار بالایی برخوردار اسـت ; چرا که این بازی سرنوشـت ِ تیم ِ صعود کننده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را تعیـین می کند .

در ادامه آمارهای مربوط به 2 تیم را مرور می کنیم :

مانچو اخرین بازی گالا رو با 2-5-3 بازی کرده که اتفاقا اولین کلین شیت این فصل گالا بود. اونها در تمامی بازی های این فصلشون گل خورده بودند

یووه رکورد بیشترین تعداد کرنر زده شده در cl رو داره(43) در حالی که گالا کمترین کرنر رو زده(14).

برای یووه تاکنون 4 پنالتی گرفته شده اسـت که بیشترین در پنالـتی گرفته شده برای یک تیم در لیگ قهرمانان امسال محسوب می شود .

کارلـوس توز با 21 شوت به سمت دروازه میان تمامی بازیکنان در لیگ قهرمانان بیشترین تلاش را برای گلزنی داشته اما در 13 بازی قبلی خود در اروپا به گل نرسیده است. آخرین گل او مربوط به بازی منچستر - پورتو در سال 2009 می شود .

در صورت مساوی شدن بازی ، یووه بعد از گلاسـکو رنجرز (2003/04) دومین تیمی خواهد بود که با یک برد از مرحله گروهی صعود می کند .

آرتورو ویـدال سومین بازیکن در تاریخ یووه است که در لیگ قهرمانان اروپا هتـریک کرده . قبل از او فیلیپو اینزاگی ( 2بار ) و الکس دلپیرو موفق به انجام این کار شده بودند .

گالاتاسرای در تمامی بازی های قبلی خود مقابل یووه به گل رسیده است .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: